Followers

Menjadi kekasih ALLAH :)

Abu Hurairah melaporkan, Nabi Muhammad pernah berkata, " sesungguhnya ALLAH berkata , ' sesiapa yang memusuhi orang-orang yang aku kasihi, aku isytiharkan perang ke atasnya ". tidak ada yang lebih mendekatkan hamba-hambaku kepadaku selain dia melaksanakan apa yang sudah aku wajibkan. dan hambaku yang tidak henti-henti menghampirkan dirinya kepadaku dengan melakukan amalan-amalan sunat, maka pasti aku mengasihaninya. Apabila aku mengasihaninya, aku menjadi pendengarnya yang dengannya dia dia, aku menjadi penglihatannya yang dengannya dia melihat, aku menjadi tangannya yang dengannya dia memegang dan aku menjadi kakinya yang dengannya dia berjalan.Apabila dia meminta kepadaku,pasti aku penuhi permintaannya dan apabila dia meminta perlindungan daripadaku,pasti aku berikan perlindungan baginya ~
penat bebel ! cepat like^^

No comments:

Post a Comment

budak setan owner